Zebra Print Pointer 2

Pannkakor =) Och ridning <3 + Masssa bildeeeer!!!!!!

Ikväll har jag ätit pannkakor, jamie! 
Ridpasset gick SUPER! Jag kunde ställa honom i GALOPP på volten!
Jag hoppade idag, eller ja bommar kan man väl säga ;)
Jag red i ca 40 min. Jag skulle ha lika många galoppsprån som före och efter, jag hade såklart 3 hinder på raken =)
Imon ska jag på bio.
Ice Age 4! Fun :D
Jag skrittade av Udina också =) Längtar så mycket att rida hon igen ♥
Och längtar redan tillbaks till Tokarp och DeSoto, Denenda och Hamlet =) Gullungar =)
Jag ska lägga ut film på när min katt hoppar sedan =D
Kanske senare ikväll blir det då =)
Men ni får ha det så bra så hörs vi =)
HAHA XD
Suddig kan man lungt säga, var en gån för några årsen när vi var på Göteborg Horseshow =)
Jaha!? Ballonglandning på Mötesbron?! XD
Hästarna♥ Sultan och Udina iaf =D
Jag som rider ponnyridning för länge sedan =)
In the Bus För lääängesedan =)
Kul med gammla bilder? 
Mycket sand....
Coooool!
Tänk att jag har vart där... Sooo amazing <3
Niceee :)
Klättringen kan börja!
Våran är den vita och våran kompis har den gröna =)
Favoriten som inte finns mer...
Vår fina get♥
Vintras: Det är aldrig helt fel och tolka =)
Där är en väääldigt gammal bild på Fritte, vet inte ens vart det är :S
Jag i Varberg :)
Förra sommaren azzå =)
 
Haha! Skata vill rida =)
Nice, inte redigerad, utan bara mörkt!
Nu kommer Udina!
Spännande!
Välkommen!
Vem är det?!
Jadu?
Vår första katt: Maja♥
Som inte heller lever....
Nawww!
Sultan på djursjukhus 2006....
Vår första kanin som inte heller lever idag, Kninen...
När jag fick Pluto♥
Såå liten och söt♥♥♥
Min första hopptävlins, så taggad!
Stolt!
Sälen 2012
Ingenstans utan dator!
Skidåkning i storm XD
Klassresa i Ekehagensforntidsby med Brevvänner från Norrby =)
 
Skolavslutning, fast nått eller några år tillbaka =P
Finns minst en miljon bilder kvar! Får ta det nån anna gång.... Helt trött av alla bilder...
 
 
 
 
 

2 Kommentera :D"Pannkakor =) Och ridning <3 + Masssa bildeeeer!!!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: vilma

Den dan var super kul att tolka och fan vad ful jag blev på den där bilden från klassresan

Svar: Haha....
Evelyn

2012-07-01 || 16:10:58
URL: http://ninisbloggen.blogg.se
Postat av: amanda

jätte roliga och guliga bilder

2012-07-04 || 10:48:42
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0