Zebra Print Pointer 2

Rida, rida, rida...

Idag red jag Fritte i typ 5-10 minuter..... I skogen... Jag skrittade bara, jag och mamma ska rida en kvällsritt om det är fint väder, eller ja, uppehåll :-)
Mamma red Udina lite i paddocken (bilder kommer!)
Sen en sväng i skogen och jag fick skritta av henne lite i skogen. Bonden har släppt kossorna i hagen på vår sida i vår hage. Jag tror att Sulan ska gå där sen?
Hästarna har varit inne inatt för det var såååå mycket knott! Fritte hade massa knottbett på mulen. Men det var ju lite bättre i stallet än ute visserligen. Flugmedlet är slut så vi får åka upp till Hööks någon gång i veckan, eller ja, näst vecka. På måndag kommer hopslagen. Jag tror att han bara ska värka?
Men ha det bra! Bilder kommer som sagt!
Håll utkik, haha, tror att det har blitt lite konstigt, har ipaden :D
Nu ska jag lägga in kläder och hoppa studsmatta i regnet.....
Nu får ni ha det så bra
Bye!

0 Kommentera :D"Rida, rida, rida..."
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0