Zebra Print Pointer 2

Ridpasset idag med <3

Idag red jag i paddocken. Jag skrittade igång i ca 10 min sen gick jag över till trav som funkade bra! (apploderar, händer en gång om året att det funkar med en gång ;))
Jag längde och kortade traven och det gick bra, duktig kille <3
Men när jag skulle gå över till galoppen kändes han väldigt stel och seg. Men när jag hade galopperat något varv piggnade han till och blev mjukare :D
Men dessvärre blev det felgalopp nästan hela tiden... Avslutade med att rida igenom LC:2 En gång. Det gick bra, bara lite protes första galoppvolten :S
Mamma har tränat för Pia idag, det gick bra.
Imon ska jag till Café nian i Gånghester och ha Hippologi i 2 timmar :)
Ha det bra! Kommer bilder imon :)
Nu blir jag spyfärdig :O .,.,0
//Evelyn

0 Kommentera :D"Ridpasset idag med <3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0