Zebra Print Pointer 2

Aaah! Har glömt mobilen i stallet!

Jag har glömt mobilen i stallet :O
Tror ni att en Samsung Galaxy Gio klarar natten i ett kallt stall?
Men ska gå ut dit på morgonen iaf :S
Men idag har jag lekt med Ammy. Vi red först Fritte och sen Sultan :)
Ammy har också galopperat med Sultan ;) Och hoppat ca 65 cm med Fritte! Duktiga Tjej och Kille :D
Vi har också vart på vårmarknaden! Jag köpte:
Godis och sockervadd *host*
Ja, jag vet men det fanns typ inet annat att köpa!
Jag ska snart sova nu... men imon kommer det några och tittar på westernsadeln :D Den kostar 650!!!
Billigare...
Världens sämsta vild XD!
Imon SKA all vinterpäls på Fritte bort!!! Grrr!!!

2 Kommentera :D"Aaah! Har glömt mobilen i stallet!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Ammy

Haha!

2012-05-19 || 07:31:38
Postat av: vilma

Han ser störe ut i alla fall

2012-05-19 || 14:03:59
URL: http://ninisbloggen.blogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0