Zebra Print Pointer 2

Bad update!

Jag vet! Jag har helt enkelt inte hunnit!
Men, men...
Jag ska vara med på en dressyrtävling den 27 maj :)
Jag vet inte vilken häst jag ska ha, antingen Hamlet eller DeSoto. Men jag håller tummarna på att jag får DeSoto ;)
Om jag får DeSoto ska jag vara med i LC:2
Om jag får Hamlet ska jag vara med i LD:3
Ska snart nana. Vilma min bästis ska hämta sin häst kl.14.00 imon. Hon ska hyra den till midsommar :)
Hon ska låna våran ny renoverade transport!
Hästen heter Dennis och är en B-ponny på 110 cm. Han är 13 år.
Jag var på Hööks utförsäljning också!
Då köpte jag:
En westernsadel för 150 kr!!!!!!
Ett för stort schabrak för 20 kr eller nu vad det var :S
Och en huva till Udina ;)
Mamma köpte ochså + Amanda.
Udina har fått ett nytt fint träns!
Så, nu ska jag gå och lägga mig ;)
Kramisar//Evelyn

0 Kommentera :D"Bad update!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0