Zebra Print Pointer 2

Dressyrtävling!

Då är det bara att tagga dressyrtävling imon då. Ska åka till Tokarp vid ca 09.00.
Har med:
Ett vitt shabrak, hjälm, skor, chaps och vita ridbyxor. Och tröja såklart :)
Men jag hade ju priv.lektion idag. Den gick super. Men det fattar man om jag säger att jag hade DeSoto ♥
Han var väldigt duktig. Har en grej att öva- Ställa honom på volten!! Kommer inte att kunna göra det känns det som.
Men aja, det är ju min första start i LC:2 Så det får väl gå sådär, men jag hoppas ju att vi vinner :D
Om vi gör det bir jag överlycklig!
Har också anmält mig till hopptävingen med DeSoto eller Hamlet :)
Hoppas jag får DeSoto ♥ Om jag får Hamet ska jag hoppa 40 cm och om jag får Desoto ska jag hoppa 50 cm.
Nu ska jag iaf ducha och sen kolla på melodifestivalen som börjar kl.21.00. Hoppas Loreen vinner!
Kanske kommer bider imon från dressyrtävlingen och privatlektionen ^^ Håll utkik.
Göm inte att komentera!
PS Ha lagt ut min 3 fim på Youtube--> http://www.youtube.com/watch?v=wLgCD5xyaHw&feature=youtube_gdata
Vi är hundvakter också så jag ska hinna gå ut med hundarnna också! Måste skynda!
Kramar//Evelyn

1 Kommentera :D"Dressyrtävling!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: amanda

sv: ja du får låna bilden till din blogg. ;)

2012-05-26 || 23:21:01
URL: http://smatokarna.webblogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0