Zebra Print Pointer 2

Dressyrtävling!

På söndag ska jag tävla med DeSoto i LC:2!
Skitkul!
Men OM DeSoto går med tre gånger( vilken han inte får göra enligt mig ) så får jag Hamlet i LD:3:S Vill såååå gärna
ha DeSoto i LC:2.
Jag ska börja satsa på dressyren mer tycker jag :D Vill vara med i LB:1 NÄSTA ÅR SMÄLLER DET! :) Jag kommer självklart fortsätta att hoppa :)
Idag red jag Sessan på ridlektionen. Hon var som vanligt pigg! Jag blev sååå sugen på att rida DeSoto när Ida gör det!
Men på lördag ska jag ha privatlektion iaf :D
Nästa måndag vill jag att det ska stå så här:
Måndag 17.20
Hoppning med Myran.

Ida- Hamlet
Selma- Pyro
Sofia-Tera
Emma-Denenda
Filippa-Faramir
Johanna-Tiara
Evelyn-DeSoto
Kommer inte på namn-Mille
Kommer inte på namn-Shotten
Älskar bilden :)

0 Kommentera :D"Dressyrtävling!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0