Zebra Print Pointer 2

Nästa-Vårmarknad

Imon kl.10.00 ska jag åka med Ammy till vårmarknaden i Borås. Jag har spelat Wii Fit precis. (Ägde :P)
Jag ska rida imon för mamma, hon kanske kan ge några tips kanske?
Men iaf så har jag frågat mamma om jag kan ha en privatlektion innan dressyrtävlingen. T.ex om han får fel galopp, vad ska jag göra? Bryta av och fatta på nytt eller fortsätta i förvänd galopp?
Då tänkte jag att jag kanske får några tips :) Blir sååå sugen på att rida privatlektion när mamma gör det ;)
Ska nog gå och lägga mig snart, ska iaf vara uppe vid ca .08.00.
:S
Så här känner jag mig nu:
Kramisar//Evelyn


1 Kommentera :D"Nästa-Vårmarknad"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: vilma

ska också på vårmarknade.

2012-05-18 || 11:49:10
URL: http://ninisbloggen.blogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0