Zebra Print Pointer 2

Då är söndagen över.... Nästan.. ;)

Snart är söndagen över då.. Skola imon! Yeah! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :(
Men idag har min dag sett ut såhär:
Kl typ 7:30 :O Vaknade jag.. Shit, sovmorgonen gick ju bra ;)
Gick ut o släppte hästarna, Fritte=SLÄPP UT MIG NUUUUUU! (annars biter jag dig ;) )
Men sen chill, åt frukost oxå.
Sen red jag lilla sötis pötisen, Fritte! Han var inte pigg idag.. Men det gick ju bra ändå ;) Tror att jag longerar honom nästa gång. Han behöver jobba mer med ryggen inte med "huvudet" så att säga.. Men hoppade lite idag. Hoppade ett hinder på kanske 20 cm. Han är sååå gullig när han lixom skuttar över hindrena! :) Men sen så höjde jag till 30-40 cm. Gick bra! :) Avslutade med ett 50 hinder, sen fick han skritta va sig lite på ängen! ♥ Givetvis så skrittade och ttavade jag över bommar först :)
Red med Rosmarie som förövrigt gick bra! :) Men Blökk (svarta lilla faran) Sprang förbi dom andra (Sari, Rosmarie o mamma) I full fart! Men fick stopp på henne efter kanske ca 20 - 30 m. Puuhhh! ;) Trodde ett tag att det skulle sluta på vägen............. Men de gjorde det ju inte som tur var! :)
Oooo... det var min dag de! Har typ suttit vid datorn, putsat mina stallskor med chapsen, finnaaaa blev det ;P
Men ska köra lite hiss o diss o så nu på bloggen tänkte jag :P
Ska börja att kategorisera inläggen från och med det inlägget efter det här!
 

0 Kommentera :D"Då är söndagen över.... Nästan.. ;)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0