Zebra Print Pointer 2

Idaaa

Idag äre halv läsdag!!! :D Ska ta med mig tre böcker, eftersom att jag tröttnar på böckerna efter ett tag.. 
Hade varit bättre att ha "halv DATORDAG"
Blogga såklart! Förresten jag ska berätta om Tokarp när jag red:
 
Tokarp:
På Tokarp red jag Denenda! :) Vi red ut i busvädret! När vi gjorde iordning hästisarna regmade det minsann inte! ...
Men vi red på grusvägen där man kör till Tokarp. Denenda var pigg! :D Som vanligt..<3 
Sen gick vi in i en jätteliten skog. Det var väääldigt blött! Vi fick en liten avramling med! ;) Det gick bra så det var ingen fara! :P
Vi travade o skrittader idag. I slutet fick vi rida inne i manegen en stund! :) Red mycket svängar o volter! :D
Sen skrittade jag av henne.
 
Hemma:
Red ju Udinis lite också! :) Det kändes konstigt! Hon var lixom en HELT annan häst en Fritte. Hon sänker huvudet nu i skritten, men hon vet inte riktigt var hon ska ha det ;) Men sååå duktig hon har blivit! Idag kommer ju sadeln som mamma köpte! ;) Ska få provrida den lite. Film kommer när jag red henne IGÅR. I trav då..
 
Hemma: Fritte var lite "onormal" igår. Han var jätttejätte pigg ena stunden o ville inte gå ena stunden.. The typical Fritte säger jag bara! :P
Men jag red i Udinas hade på volter o övade på att ställa. Men så var det den där satans vattenpölen också ja.. Men tillslut gick han in i den :) Duktig pålle. Galopperade lite vilket gick bra, galoppfattningarna blir bättre o bättre för varje gång! :) Braaaaaaa! :D
 
Men nu ska jag iaf åka till skolan.. :( Men det är ju halvläsdag, längtar tills vi får HEL filmdag! :)
Seya!!!!!!!

0 Kommentera :D"Idaaa"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0