Zebra Print Pointer 2

Lääääääääääängtarrrrrrrrr!

Jag längtar tills på söndag dåå jag OCH mamma ska rida med Rosmarie! :)
På tal om ridning med Rosmarie så gick det bra idag :D Var nära att ramla av när i hade gått långsamt i skogen en bra bit o såå kom i ut på en äng! Gissa vad som hände XD
Blökk sprang allt vad hon orkade typ!!! :S Satt kvar även ifall hn bockade, GOOD work, Evelyn!
Men som sagt, längtar! 
Ni har väl inte missat träningsfilmen!? Finns längre ner i något inlägg på bloggen! Se till att kolla! ;)
 
Men sen när jag red Fritte hemma så var det mörkt... I HATE IT!
Men iaf. Jag skrittade ut igen i ca 5 min. Sen red jag mycket svängar o volter o så då. Han var jätteduktig! 
Han gåår fortfarande med huvudet i rymden typ!!! ;) :P
Men aajjjaaa, finns inte så många shettismartingaler så det får vara.. Men sen efter ca 20 min när jag var klar i paddocken skulle jag gå en annan väg tillbaka över en äng o då fick han fnatt! XD
Han skenade o bockade! :) (smileys för att det är roligt att han busar fortfarande)
Men det var det jag ville blogga om, nu kolla blggar o ge Gangstern (Pluto) mat, lite fredagsmys! ^^
Mamma o Udina! Ska snart börja rida Udina igen, det har mamma lovat! Viill ni se film då? :) Kommentera ifs! ;)
 
 

2 Kommentera :D"Lääääääääääängtarrrrrrrrr!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Majken

Bra att du har fixat smyliesar! :-) Ett tips bara, tror du att du kan fixa så att man kan blädra så att man kommer till nästa sida om du fattar vad jag menar? ;-)

2012-11-24 || 10:39:31
Postat av: Evelyn

Vet inte hur man gör... :(

2012-11-24 || 13:52:02
URL: http://ponnystaar.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0