Zebra Print Pointer 2

Nu har jag fixxat!

Nu är allt som det brukar på bloggen! :) Så fort det blir just så ska ja gå ut och rykta Fritte!
Jag ska rida med Rosmarie idag också! 
Jag kan berätta om den förr förra gången nu då:
Först så red vi mycket skritt och lite trav på banan, då blöck tyckte det var tråkig på banan. Så när hon tex travade serpentiner, godis direkt så att hon kanske blir mer "viligare" på banan.
Men sen så gick vi ut en liiten runda i skogen. Där skrittade vi bara. Sen kom det är lång backe vi galopperade uppför. Sen skrittade vi tillbaka. =) 
 
Igår:
Igår red vi en skogssväng där jag inte hade ridi förut. Men jag kände ändå igen mig? :S
Men vi ravade och skrittade igår.
Det var roligt med pigga hästar! =)
 
Idag ska Rosmarie lära mig och tölta! Kommer inte ihåg något sen Mia och Sven..
O, just det snartt är det ljust så jag måste äta frulle nu!
Bloggar mer sen, Promise!
DeSoto! <3<3 Som jag hoppas jag kan hoppa 60 med på tävlingen! <3 Bästa killen ever! <3<3

0 Kommentera :D"Nu har jag fixxat!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0