Zebra Print Pointer 2

O SHIT MY GODNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sry alla readers för att jag inte bloggat!!!!!!!!!!! :( DISS till mig!
Men kan ju börja att berätta att jag inte hunnit! :(
Min dag har varit såhär:
1. Fira pappa med frulle på sängen och presenter.
2. Städa NOGA, skura golv o sånt!
3. Amanda kom och lekte med mig. (Bilder kommer)
4. Jag OCH amaki åkte till Häststället med Amandas mamma ch kolla när Amandas mamma red.
Så har verkligen inte hunnit att ta kort på Blökk eller någonting! Buuuuu!
Imon hinner jag inte att ta kort för att jag ska rida på Tokarp! =)
På tisdag kanske jag hinner för att jag ska ju rida hos Rosmarie! =)
 
Men med ett "godnatt" avslutar jag mitt inägg!
 

0 Kommentera :D"O SHIT MY GODNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0