Zebra Print Pointer 2

Ridning idag med Rosmarie! =)

Kom nyss hem från en ridsväng med Rosmarie.
Kan börja att säga att vi var i paddocken! =)
Vi red fritt.
Såhär gjorde jag:
  1. Först skrittade jag i ca 5-10 min.
  2. Travade lite i båda varven
  3. Provade lite tölt i båda varven
  4. Fattade galopp i båda varven två gånger
  5. Övade att ställa henne på volten i skritt och trav
  6. Skrittade av henne ut lite i ca 5-10 min där också =)
Nu tar vi skalor:
  1. 10/10 
  2. 5/10 
  3. 7/10
  4. 9/10
  5. 7/10
  6. 10/10
& hur hästen skötte sig:
  1. Genomsnäll och ökade när jag ville så som minskade.
  2. Lite motsträvig
  3. Funkade bra, lite typ" Jaha? Tölt nu eller) Mitt fel..
  4. Duktig pålle, bara lite snabb (pigg) lyssnade inte 100% helller..
  5. Ville inte riktigt.... Annars bra :)
  6. Duktig, men lite trött tjej =P
Hur jag skötte mig:
  1. Duktig var jag, inte sådär krävande att baar skritta igång på lång tygel lixom.
  2. Jag kunde inte göra så mycket då hon ville in i8 mitten och då lyssnade hon inte riktigt på min skänkel.
  3. Var lite otydlig bara..
  4. Tyckte att jag gjorde fattningarna bra.
  5. Gjorde så gott jag kunde
  6. Inte heller så krävande..
Såpp, klar! =) 
Har skickat ett mail till Myran och frågat lite om specialer. =)
 
Bye!
 

0 Kommentera :D"Ridning idag med Rosmarie! =)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0