Zebra Print Pointer 2

Ridning today, yeee! :D

Idag red jag Denenda! =) Finingen^^
Vi hade dressyr med Filippa! :) Först skritadde vi igång då som vanligt. 
Sen värmde vi lite i skritt o trav. Jag gjorde många halter för hon lyssnade inte riktigt :S 
Men sen lyssnade hon jättebra! :) Travade bara runt lite ibörjan o gjorde några stora volter.
Sen ökade jg o minskade i traven vilket gick perfa!!
Efter vi hade värmt fritt en stund så galopperade vi en o en. Denenda var lite pigg men hon lyssnade när jag tog tillbaka henne ;)
Sen övade vi serpentiner! :P Först så red vi tre bågar sen fyra o sen fem bågar! :P
Det gickk bra för mig! Är riktigt nöjd med vägarna! ;)
 
Kontakten idag glömde jag av lite. Men hon sa bara till mig en gång! (GOOD WORK, EVELYN)
Men som sagt, NÖJD!
Duktiga Denenda! ♥♥♥

0 Kommentera :D"Ridning today, yeee! :D"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0