Zebra Print Pointer 2

Min style! The Evelyn´s stylel!

Allt är hästfritt

Kläder: Jeans med linne och kofta! rrusen..
Skor-Converse eller stövlar.
Mössa- Oftast ingen men händer att jag har på mig om det är fröskallt..
Favoritämne: EV-Elevens val, såklart! ;)
Gympa kläder, inomhus- korta pösbyxor med linne eller t-shirt.
Musik- Gangdam style! XD
Hår- Uppsatt! Såklart ;)
Smink- Har inget sådär "smink" bara någon slags kräm :)
Älskar- Att hålla på med hår! 
Går upp- ca 7..
Går och lägger mig ca 21.30.
 
Ska snart sova, Kollar bloggar nurå!
Godnatt säger vi här då!! Godnatt mina fina bloggläsare! <3
 

0 Kommentera :D"Min style! The Evelyn´s stylel!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0