Zebra Print Pointer 2

Ridning ida! waw azzå!

Idag red jag Fritte i skritt och trav.
  1. Red han litte i SKRITT i skogen.
  2. Gick ner till paddocken^^
  3. Trava runt på BIG volt i båda varven
  4. Skritta ett varv.
  5. Trava serpentiner.
  6. Trava på mindre volter.
  7. Trava runt. Försökte få ner honom i tempo! Hur ofta begär jag att han ska trava långsammare???????
Han var väääääääääääääääldigt pigg ida! Duktig var han! :) Min lilla prins♥
Helt nöjd=Glad ryttare-Glad häst! =)
 
Sen skrittade jag av Udina till Rosmarie o hem. Ska rida med Rosmarie imon! (äntligen) =D
Aaa, hörs ikväll! Gisses! Det är nästan mörkt ute nu u! :O

0 Kommentera :D"Ridning ida! waw azzå!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0