Zebra Print Pointer 2

SNYFT...

Är typ "sjuk" idag med... Igår var det helt OK, men idag? Yuek..
Har typ inget att göra, ska bara sova! Ja ska ju rida med Rosmarie imon!
Jag vaknade typ kl 02.00 och sen giick jag ner till mamma och pappa och bad om alvedon. 
Då gick det över ganska snabbt och då gick jag upp igen.
Jag bloggade, spelade wii aa, och höll på med datorn lite :P
Men jag ska försöka att krya! 
Igår i skolan var den roligaste lektionen- MUSIK. Vi dansade, ok, det var någon
som gick ut ur rummet, sen bestämde vi en som skulle typ leda dansen. Sen skulle han/hon komma in igen
och alla dnsade som den som "ledde" dansen och ibland byter ledaren och så ska den
som var där ute gissa vem som leder! :) Haha! Hoppas ni fattar lite iaf! ;)
SEN KOLLADE VI PÅ:
OJDÅ! dom har visst gjort om Youtube! Fattade inte riktiigt först hur man delade :S Men jag lär mig! :P
Ska fixa smileysar på bloggen tror jag. 
Hade bra! Seya!

0 Kommentera :D"SNYFT..."
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0