Zebra Print Pointer 2

Blökk 27/4-13

Hejsan!

Idag red jag, Sari, Rosemarie och Rosmaries barnbarn ute och red. Vi red en väg som heter Hult, den tar ca 1 timme att rida. Vi skrittade, travade och JAG galopperade... Idag så stack Blökk 4 gånger!! Dom 3 gångerna var inte så "farliga" som den 4:de gången. Hon stack bara några meter först och jag fick stopp då. Sen skulle jag trava och då stack hon i full galopp mot en väg!!... Jag blev jätterädd, tänk om det hade kommit en bil!? Fixck stopp på henne vid vägen.. Usch!!!

Nu ska jag få en säkerhetsväst som jag ska använda varje gång jag rider både på Tokarp och hemma. Ska även ta det lugnt med Blökk, alltså inga galopper på öppna vägar så imorgon kör jag paddocken. Passet vi hade tänkt skulle vi skritta med någon trav lite då och då.

Me det var roligt och Blökk skötte sig förutom när hon stack..

Kram!


0 Kommentera :D"Blökk 27/4-13"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0