Zebra Print Pointer 2

GHS-Avklarat!!

Godmorgon!
 
Igår var ju jag på GHS!
 
Det var jättemånga duktiga hästar och ryttare =) Vi kollade på bloggkampens final också! =D Vinnaren var...............................................................................Linn och Malin!! =D Hejade på dem! Haha! Jag och Ammy skrek: HEJA LINN!!! Och då kollade ALLA som hejade på Tyra på oss.. :P
 
Vi var på mässan också =) Köpte 1 grej.. :P Eller, jag betalade 600 kr av dom.. Jo, ett par Tretornstövlar äger jag nu! =D Blev så glad när jag fick dem!! Jag har alltid letat efter sånna!! Dom är svarta stl 38 och advance =)
SKITSKÖNA verkligen! Sen fick jag en hovkrats av en monter, en rosa ^^
Ja, såklart köpte vi 2 st hästlotter också :P
 
Vi var inne i massa transporter också. Det var en typ 10 eller mer lång "buss" Aa, det var som en dubbeldäckare! Det var först en vanlig buss, som man kan sova i + en toalett + en dusch och massa sånt lyx! Det fick plats 3 hästar med 3 STORA sadelskåp! Den hade jag inte tackat nej till!!
 
Har autograf av Douglas också + bild :D Kommer bilder från hela GHS senare!!!
 
Kram, snart drar jag till Tokarp!!!! :D
 
 
Mobilfoto.. :(
 
 

0 Kommentera :D"GHS-Avklarat!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0