Zebra Print Pointer 2

Veckoplanering!!!

Hej! Den kommande veckan ser ut såhär:
 
Måndag-Rida på Tokarp
 
Tisdag- Rida Blökk och Fritte, ev vara med Vilma med.
 
Onsdag- LEDIGA!!! Rida Blökk och Fritte
 
Torsdag- Rida på Tokarp-Pållarna vilar
 
Fredag- Rida Fritte, ev Blökk.
 
Lördag- Tror att Fritte får vila, Blökk ska nog gå lugnt i min paddock
 
Söndag- Blökk vilar, Fritte ut i skritt ca 20 min.
 
 
Blökk rider jag ut på alla dagat förutom Lördag, Fritte går ut idag och på Söndag^^ Får se om jag rider Udina någon gång också under veckan, kan hända :)
 
Fullt ös i min vecka :P Hur ser eran ut, massa hästar på min vecka :P
 
Kram!!
Underbaring <<3

0 Kommentera :D"Veckoplanering!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0