Zebra Print Pointer 2

4-1-2013

Idag gick jag på Sune i Grekland som jag inte alls tyckte var bra....
Den var lite löjlig och långtråkig.. :( Så en diss från mig där.. 
 
Men sen gick vi runt i en massa affärer och jag köpte ett par svarta jeans på Gina :)
Köpte inte mer sen.
Åkte till Hööks sen o köpte JH-collektion schabrak och ett slags nosludd till pullargrimman :)
 
Har städat huset och ska hålla det borta från mina saker o hjälpa till lite där så får jag rida i programridningen i februari :D Får dessutom 50 % rabbat på dressyrtävlingen också :D
Myran: Jag har anmält mig till dressyren och programridningen :D Om du inte sett :P
 
ikväll ska jag käka tacos o kolla som vanligt på AFV :9
 
Bilder från sakerna jag köpte:
Kostar nu 184 kr, så passa på att köpa det! :) ord pris: 369 kr
Denna kostade 29 kr. Vet någon hur man sätter fast den?? Ska man limma fast den eller hur ska man göra för det är lixom som en skinnbit där bakom. Tacksam för svar! 
 
Dessa kostade 299 kr på Gina
 
Tack o hej alla läsare :)
 

1 Kommentera :D"4-1-2013"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Josefine

Just nu har jag en tävling på min blogg skulle va kul om du va med :)
direktlänk: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2013/january/-tavling.html
(sry ifall du inte gillar såna här kommentarer)

2013-01-04 || 20:32:45
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0