Zebra Print Pointer 2

:D

Hajsan!
Lite senare idag ska jag o mamma rida ut tsm :) Jag ska ha Blökk och mamma ska ha Udina! :)
Nu kan vi rida längre och så slipper mamma vänta på mig hela tiden- BIG like :P
Men jag sitter o funderar på vilken väg vi ska ta.. Mamma? vet du någon bra? Kanske liiite längre än vanligt??
 
Ja ja. Amanda ska troligen rida Fritte i skogen när jag går med :) Lite roligt tycker hon! Hon red själv i skritt o trav igår. :) Duttig Amanda!
Ska kanske filma lite när hon rider? Vi får se :)
Fina Hamlet <3

0 Kommentera :D":D"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0