Zebra Print Pointer 2

Dag 1-Favorithästen på Tokarp

Min favorithäst på Tokarp är en B-Ponny vid namn, DeSoto.
Okej.. Evelyn gillar DeSoto, men varför?
 
Jo, första gången jag red han hade vi dressyr ute i paddocken (good memory Evelyn)
Han var jättesnäll och söt tyckte jag. Han var lixom "lätt" att rida, han kunde sin saker, han var som jag tyckte var en 10-poängre - Lätt att rida lätt på :P Jag tyckte inte om när det skummpade så mycket..
Sen efter det stälde jag upp i min första hopptävling. Jag funderade först på Hamlet men sen kom jag ihåg DeSoto så det blev givetvis han på 30 cm :) Jag var jättenervös då! 
När tävlinsdagen kom så var jag jättetaggad!! Jag ville verkligen ha en rosett ;)
Kommer inte ihåg såå mycket..... Men jag fick en rosett och var JÄTTEGLAD :D
Sen därefter har jag älskat DeSoto <3<3<3
Första tävlingen
 

0 Kommentera :D"Dag 1-Favorithästen på Tokarp"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0