Zebra Print Pointer 2

Dag-7 Min rädsla på hästryggen

Jag har ganska många faktiskt..
 
Men i alla fall, min STÖRSTA rädsla är när hästen sticker o man inte har NÅGON som helt kontroll... Jag blir jätterädd verkligen. Jag är lite sådär emot att galoppera med Udina ute.. Alltså en gång red jag Udina (mamma var med såklart) Då gick hon före.. Så skulle jag galoppera upp för backen. Då sprang hon ALLT vad hon kunde verkligen! Jag blev skiträdd.. 
 
Men sen så är det ju där.. I ala fall jag blir olika rädd på olika hästar. Tex på Fritte blir jag nästan inte alls rädd! Jag tror nog att det är för att jag känner honom, vet hur han är. Jag har ju alltid ridit honom så. Han är väldigt lätt och bara rida på så att säga. Men Udina är ganska svår att rida.
 

0 Kommentera :D"Dag-7 Min rädsla på hästryggen"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0