Zebra Print Pointer 2

Dagens pålle!! <3<3<3

Underbar Haflinger valack!

Underbar Haflinger valack!. Hästar säljes
Underbar Haflinger valack!. Hästar säljes

Underbar Haflinger valack!. Hästar säljesUnderbar Haflinger valack!. Hästar säljes
Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2004  
Namn: Hannibal  
Med sorg i hjärtat säljer jag nu min underbara ponny pga av att vi inte passar tillsammans. 

Hannibal är en Haflinger valack som är slutmätt till 146cm. Han är snäll i all hantering. Han är inga problem att lasta eller stå i transport under tävling/träning. Han går ut i gräs hage varje dag med andra hästar. Han fungerar med alla hästar och är ganska låg i rang.

Han kan bli stark under ridning men inte okontrollerbar. Därför ingen nybörjarponny.
 
Jag har tävlat honom i både hoppning och dressyr. Han har hoppat upp till LD med godkända resultat. Tävlat dressyr några få gånger också men inte mycket pga mitt hoppintresse. Han är tränad för tränare regelbundet i både hoppning och dressyr. Hoppar 1m på träning. Jag ha även provat på litte fälttävlan med honom som han tycker är väldigt roligt. Jag rider även med på lektioner med flera hästar. Där han fungerar bra. Viss utrustning ingår. Hemmet viktigare än priset. Har du några frågor är det bara att ringa/mejla. Film: http://m.youtube.com/watch?v=-HjUIYV_U3k
 
Pris  45 000 kr

0 Kommentera :D"Dagens pålle!! <3<3<3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0