Zebra Print Pointer 2

!

Idag ska vi rida LC:2 På Tokarp! :D Det ska bli jättekul verkligen!! Hoppas jag får DeSoto eller Denenda ;)
 
Har käkat lite nurå.. Karbonara.. Ganska gott. 
 
Skolan idag gick jättesnabbt. Sista lektionen kollade jag på klockan då var kl 14.10 andra gången kändes det som om kl var typ 14.20 men kl var 14.35 :D Härlig känsla där, gillar ni också den känslan eller? :P
 
Aaa, men slutade där också då :)
 
Imorgon fyller Amakisen 10 år. Så kanske inte kommer blogga till 100 % precis men ni får se om jag dyker upp :P
 
Nu ska jag kolla bloggar och så, hörs när jag kommer hem från ridningen dåe! :)
 
Hejdå!
 
Miss U..♥
 

0 Kommentera :D"!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0