Zebra Print Pointer 2

?

Nu har jag fixat så ni kan se mer inlägg :) Bra eller? :P
 
Men iaf så ska jag hämta 2 st täcken till Fritte på måndag :) Är på Tokarp vid ca 16.20 då så vore jättebra ifall jag hade en häst och pyssla om då ;P
 
Jag red Fritte idag också :) Hann en snabbis inna jag gick till Rosmarie.
Red först ut i skritt sen gick jag in på .......... Haha!!......... Gräsmattan *host* (Får rida där när det är snö)
Körde igenom LD:3 Sen tog jag en galopp runt huset :) Han bockade och sprang vääääldigt fort :P Red barbacka :) Liiite spetsig där ja :P
 
Sen släpade jag och kånkade på små "träd" till hästarna och gnaga på. Det tyckte dom var intressant ;)
 
Sen gick jag ju till Rosmarie. Jag longerade Blökk medan Rosmarie tömkörde Dotla. 
Blökk tyckte det var lite roligt at springa lite märkte jag :)
Flyttade henne och backade och så också :)  Hon var sååå duktig!!
 
Naaa, nu får jag gå och plugga engelskaläxan tror jag ;)
 
Ses sen readers :)
 

0 Kommentera :D"?"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0