Zebra Print Pointer 2

Godmorgon <3

Igår slog ni verkligen rekordet-42 besökare! :D det BLIR tjatigt med statestiken, jag vet... Skriver bara när det blir rekord, OK? 
Men iaf ska jag rida Blökk idag :) ska bli jätteroligt, nu kanske jag tar bilder i o med att min mobil MÅSTE följa med och SKA vara laddad..
Fritte står idag.. Vill inte rida när det är helt bäcksvart ute, vet inte ens var pannlampan är.. 
Men nu måste jag fortsätta att käka. Bussen går tio i åtta så det är ganska lugn en sålänge iaf :)
 
Bye, bästa bloggläsare fever <3
Fritte :) sommras tror jag att det måste vara :P

1 Kommentera :D"Godmorgon <3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Kelsie

Så fin blogg du har! Har foto tävling på min blogg vore kul om du ville vara med :-D

2013-01-08 || 15:08:13
URL: http://ponnygruppen.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0