Zebra Print Pointer 2

Godnatt

Godnatt världen!
Imorgon är det skola.. Jaja, jag får stå ut en termin till tills sommarlovet börjar.. ;)
Imorgon ska jag rida Blökk med Rosmarie :) Tänkte att vi kanske kunde rida i paddocken denna gång?? :)
Isf vet jag att jag ska öva fattningar till galopp. Hon vill INTE ta fattningen tyvärr.. Så kan kolla lite på det men annars funkar hon super! :) Sen är det ju en viss skilnad från Islandshäst och tex Shetlandsponny, så man får ju givetvis anpassa sig från häst till häst.
 
Sn ska jag hitta på något med Fritte som förövrigt är piggare nu :)
Tänkte ta en sväng ut ändå tror jag :P
Ja, vi får se hur det blir med det då. :) 
Nä, nu får jag ta o lägga mig, upp vid ca 6.30 imon.. Suck....

0 Kommentera :D"Godnatt"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0