Zebra Print Pointer 2

Gokväll

Gokväll alla underbara bloggläsare!
Min dag har varit TOPPEN verkligen!! :D 
Skolan idag gick snabbt. Efter skolan red jag Udina!!! :) Det gick JÄTTEBRA men hon är ganska svårriden och jag har inte ridit henne så mycket nu det senaste.. Men i alla fall red jag i alla gångarterna. Jag tyckte hon lyssnade otroligt bra idag :) 
Sen red jag Fritte (♥)
Han var ganska så seg idag faktiskt.. :( Men han var ändå helt OK och jag var realtivt nöjd ;) Hade en planka och en slags "pulka" som ett litet skutt ^^ Så idag blev det ett teränghinder ;)
 
Efter jag ridit städade jag och Amanda rummet vilket behövdes VERKLIGEN :P
Men nu är det jättefint :) Älskar känslan när man har ett rent och snyggt rum ^^
Sen åt vi lite fredagsmys, baguetter med kyckling (mums) orkade inte hela för dom var kanske 20 cm långa. Jaja, det var gott iaf. Så käkade jag frusna bär och sånt ;) 
 
Inte ett skit intressant inlägg typ.. Eller framförallt inte dom sista meningarna :P men men..
Förresten har nya höökskatalogen kommit idag!! (äntligen) Har ni fått den än??
Var ganska så många saker jag ville ha där ja ;) Oväntat, eller hur ;) 
 
Som ni kanske märker har jag inte bloggat på ett tag.. pga bloggpaus men nu ska jag köra igång med bloggandet igen och köra långa inlägg som detta. Tycker ni att detta inlägget är OK eller ska  det helst var lite längre kanske? I så fall, vad vill ni läsa för något i det lååånga inlägget?? :) Jätte tacksam för alla förslag :D

Nu ska jag kolla på någon film med Amaki!.. Så hörs nog kanske imorgon då?? Eller senare ikväll??? Men säger godnatt här ändå ifall jag inte dyker upp senare!
 
Godnatt! 
 

0 Kommentera :D"Gokväll"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0