Zebra Print Pointer 2

Halloj!

Idag gick faktiskt skoldagen ganska så fort ändå :) Det var nog klassrådet som gjorde dagen :P
 
Sen efter skolan åkte jag och Vilma till stan med bussen. Vi hämtade pengar hos Vilmas mamma och sen käkade vi på Mc Donald´s  Mumms!! :9
Sen åkte vi till Tokarp för att Vilma skuller rida, o jag kolla på :) Hon red Skuggan = (Avis Evelyn ;) )
Dom red dressyr, LD:3. Jag frös något ENORMT!!! Jag skaka så jag fick ont i RYGGEN!! Jättekonstigt verkligen men så var det. Min a tår var ISBITAR och mina ben med :(
Sen satte vi oss i en VARM bil som tur var :) 
 
O nu så sitter jag här lixom! 
Förresten! Gjorde en snabb design till Amaki igår också: 
 
 
Amaki bestämde det mesta-Ramen, tassen, glittret och bilden.
 

0 Kommentera :D"Halloj!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0