Zebra Print Pointer 2

Hej hopp i galopp!

Har käkat och kollat på Ullared nu.. Därför ingen blogging förens nu. Idag på ridningen hade vi moment ur LC:2.
Det var jätteroligt och jag red Denenda :D Det åkte ner snö från taket av manegen så Denenda blev lite skraisen några gånger.. :S Satt kvar i alla fall ;)
 
Imorgon ska jag rida med Rosmarie ^^ Sen efter kanske jag hinner ta i tur med Fritte som stått sen i fredags.. :S I lördags kände jag inte riktigt för det pga PISSVÄDER sen igår var inte ju inte så trevligt att rida heller och idag var ju ridskolan. M,en kanske imorgon eller på onsdag?? Maybe maybe?
Ska fråga Ammy om hon vill/kan vara med mig på kanske onsdag? I så fall kommer det nog ut lite snuttar från ridning :P
 
Trodde att jag skulle kinna klämma in något inlägg till idag men det blev ju inte riktigt så nää.. Imorgon blir det inte så mycket bloggning heller tyvärr :( Men ska försöka verkligen. Kanske blir något innan jag drar rill Rosmarie ;) Ska ringa henne imorgon och fråga om vi kanske kan rida typ 3 halv 3 någonting ist för 15.30.
 
Nu ska jag nana tyvärr.. Men skönt ändå måste jag erkänna ;)

Tjenare sötis! Puss på daj :P
 

0 Kommentera :D"Hej hopp i galopp!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0