Zebra Print Pointer 2

Heluuuuu

Nu sitter jag som vanligt vid datan och BLOGGAR för en gång skull ;)
 
Idag har varit ännu en bra dag! :D 
Kl 11.00 åkte jag och Vilma till Hööks men jag hittade inte något spec. som jag ville ha :( Men men.. man måste inte köpa någonting varje gång man är där ju. 
 
Sen kom jag väl hem vid 12.30 någonting.. Gjorde inget typ.. Käkade. SEn kl 14.00 red jag med Rosmarie :) 
Vi red en väg som kallas för kalhyggetsvägen. Det är en jättelåååååååång backe där så både hästarna och ryttarna får kämpa lite för att komma upp för backen ;) Blökk var jätteduktig idag ♥ Hon stack lite det sista bara men det var inte så farligt. Ett litet glädjeskutt på köpet fick man :P
Turen vi red tog väl kanske 40-50 min??
 
Sen efter jag hade ridit, gjorde jag rent hos min lilla gangster :P (Pluto) Nu har han en ren och fin bur=Skönt ;)
 
Sen tog jag itur med Fritte ♥♥♥ Stod ute i blåsten och borstade han ^^ Vet inte riktigt varför men tyckte att det kunde vara skönt att stå ute ist för i stallet :) Men iaf så red jag på gräsmattan igen. Jag hoppade och gjorde lite trailövningar. Alltså jag menar såhär: Om vi säger att jag hoppar ett hinder, sen kanske jag gör jorden runt eller något liknande och pausar lite med skritt.. Alltså kort sagt- Jag gör lite roliga saker i mellan jag hoppar.
Hoppas ni förstår hur jag menar!
Han var också helt UNDERBAR att rida idag. HELT stolt!! Har lagt ut en film när jag rider i förra inlägget!
 
Sen så åkte vi till stan och skulle ut och åka lite. Vi käkade lite på Burger King och sen åkte vi runt lite här och var. Vi stannade på City på vägen hem typ.. (Typ intresant och veta, jag vet ;) )
 
Och typ vid 21 käkade vi potatisskruvar med kycklig! Yummy!!!
 
Är det roligt att läsa sånna här långa inlägg eller? Ska jag fortsätta med det eller är det bara skit i det jag skriver? Det är ni som avgör vad jag ska skriva om. JKag vill lixom inte sitta här och skriva DÖTRÅKIGA inlägg för er lixom... 
 
Ska ut imon kl halv åtta och släppa ut hästarna... Suck.. Men jaja, mamma är ju också värd en sovmorgon!
 
Nuu känner jag faktiskt att jag har ju en hel del att skriva om ändå ju...?? Hmm, får väl bara babbla på om skaer o ting så får jag se vad som händer med statestiken :P
Ska dra och fixa smileysar nu på min blogg :)
 
Hörs lite senare!
 
Sötaste bästaste du ♥♥♥

0 Kommentera :D"Heluuuuu"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0