Zebra Print Pointer 2

Nämen, tjenare alltså :P

Idag gick skolan ganska så fort med :D Har gått väldigt bra för mig att skolan ska öka takten lite ;) 
 
Men i alla fall så har jag ridit Fritte och Blökk! 
Blökk red jag i paddocken. Hon var helt seg typ.. Men jag gjorde i alla fall mycket framdelsvändningar och skänkelvikningar vilket hon lyssnar SJUKT bra på :D Sen tog jag några traver och så. Om jag får välja mellan BRA och DÅLIGT måste jag verkligen säga BRA. Hon lyssnade ju bra på framdelsvändningarna och skänkelvikningarna i alla fall. 
 
Sen lilla Fritte också då.. Han är sååå söt min lilla fina pålle.. <3<3 Guuudddd... Ju tyngre och längre jag blir desto duktigare blir Fritte.. Så J*VLA jobbigt alltså.. :( Vill ha en ny fin ponny som jag kan utvecklas med.. Hmmm..
Ska börja köra han till våren, pallar inte att sitta där och typ nästan knäcka hans rygg.. Det ÄR så HIMLA svårt att trappa ner på ridningen när man kommit såpass långt som jag här dååå.. Det är JOBBIGT läser lixom en del bloggar: Ååå finingen.. Hoppar MSV imorgon.. Lixom 11-12 åringar där ju..
 

Guuuudddd.. Men nog snackat.. Hoppas NÅGON förstår mig, är det någon som känner samma sak?
 
Jaja, det gick jättebra idag. Gkorde lite jorden runt och.. Alltså TRAIL idag :) Han var JÄTTEDUKTIG verkligen MIN underbaring..<3
 

0 Kommentera :D"Nämen, tjenare alltså :P"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0