Zebra Print Pointer 2

Ridlektionen idag!! :D

Idag jag Denenda <3 Fina pållan :)
Vi hade hoppning :D Vi lärde oss att lixom svänga ordentligt idag :) 
Vi körde en ORDENTLIG uppvärmning för både oss o hästarna ^^ Vi travade några varv i båda varven. Sen fattade vi galopp på en volt ( 20 m diameter) Hon var superfin där ^^ Detta gjorde vi i både varven :) Blev jättevarm verkligen!! Sen travde vi över bommar :) Vi hade inte jättemycket tid i o med att vi byggde fram också när lektionen började tyvärr :( Men men :)
Bana: (Röd-Galopp   Svart-Trav  PS, Vi började vid C med trav så ni vet vilket håll vi red osv :)
 
 
Hindret låg på kanske ca 30-40 cm :)
Denenda var jätteduktig verkligen! Inge fel på bjudnigen i alla fall :P Det gick liiite för fort innan hindret, det tyckte både myran o jag.
Jag är SUPERDUPER nöjd idag verkligen. Både över mig o Denenda! :)

0 Kommentera :D"Ridlektionen idag!! :D"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0