Zebra Print Pointer 2

Varför bloggar inte Evelyn mer???

Ja det kan man undra..
Jag har inte haft tid, lust och inte tänkt så mycket på det.
Det kommer bli paus här på bloggen framöver. 
Vardagen är viktigare en bloggning.
 
Jag känner STRESS av att blogga! jag måste få göra det när JAG vill ch har lust. SÅ IMON KOMMER DET VARA GANSKA SÅ TOMT PÅ BLOGGEN!
 
Min statestik ligger på ca 10 besökare per dag.. Gör inte Evelyn på topp precis! Innan var statestiken runt 20-30
 
Hoppas ni förstår mig!

0 Kommentera :D"Varför bloggar inte Evelyn mer???"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0