Zebra Print Pointer 2

Dag 1-Presentation om jag och hästen

Jag heter Evelyn Kihl och har en häst som heter Fritte. Jag är 12 år. Fritte är 29 år snart.
Vi har inga mål eller så med tanske på åldern på Fritte. Jag rider på ridskolan, där har jag en favorithäst, DeSoto. 
ag tävlar i både hoppning och dressyr men tycker att hoppningen är roligast.
 
Jag har skrivit mer info om mig i början av min blogg.
Jag och Hamlet på hopptävling.
Fritte,  min häst.
Medryttarhäst-Blökk
Superknäppa, jag.
Jag och DeSoto
Bästis!!
 

0 Kommentera :D"Dag 1-Presentation om jag och hästen"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0