Zebra Print Pointer 2

Dressyrtävling + en annan cool grej! + Fritte

Hejsan hoppsan!
 
Är SKITGLAD!!!
 
Dressyrtävlingen gick SUPER!!! Hade DeSoto då <3<3<3 Gjorde mycket lösgörande på framridningen och så, men det kändes ändå inte bra, han stannade i galoppen 2 ggr.. Men sen i slutet när det var 3 min kvar på framridningen tog jag en till galopp. Då gick det JÄTTEBRA och jag fick en otrolig lättnad!
 
Det var min start lite senare. Jag tyckte att det gick helt ok, men vissa saker kunde jag ha gjort bättre. Tex, jag ökade lite för mycket i fri skrittt, jag formade han inte tillräckliigt på volten i galopp, den svåraste delen tycker jag, är galopprogrammet.. Men men.. Jag kände att, nää, detta kommer nog inte gå så bra.
Sedan var det prisutdelning för LC:2 som jag var med i då. Jag hörde dom ropa upp 2 namn. Sen: Hörde jag rätt???!! Evelyn Kihl! OMG, blev jätteglad då jag visste att jag skulle bli placerad. Domaren läste upp 3:dje plats-....2-plats............. 1:a plats- Evelyn!! Jag blev skitglad verkligen!! :D Jag har vunit 2 tävlingar på rad nu :D 
 
( DeSoto, vad skulle jag göra utan dig..? Utan dig finns jag inte.. Tack för ännu en magisk känsla <3<3<3<3<3<3,, du är BÄST)
 
Så, idag vann jag!! :D Min klass alltså, LC:2

Sen till en annan OTROLIG grej.... *trumvirvel*
 
JAG, SJÄLVASTE EVELYN KIHL HAR BLIVIT LÄNKAD PÅ PONNYSANNING!!!!! :D SJUKT, FRÖSTÅR DET INTE!!
 
Ni som kikar in på denna bloggen, stanna gärna kvar!! Är det något ni saknar i inläggen?? Var inte blyg, kommentera på :D

Fritte longerade jag lite först, i skritt och trav över bommar ^^ Sen fick han busa runt lite i paddocken ;-) Satte ett hinder på 45 cm, det flög han över min lilla prins <3
 
Kameran dog efter att ha tagit några kort på Udina så tyvärr finns det inga bilder på Fritte :(
 
 
Kram!
 
PS. Jag har tagit bilder från när mamma löshoppade Udina! Kommer upp på blggen ikväll :-)

0 Kommentera :D"Dressyrtävling + en annan cool grej! + Fritte"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0