Zebra Print Pointer 2

Dunderinlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallå igen!!
 
Nu sitter jag som klistrad framför datorn och hoppas inte klistret släpper..
Jag vet inte vad jag ska skriva.. :( Men kanske.. ja... Min planering för april? Jo, det gör jag:
 
4-7 april=Ridläger med övernattning för första gången (!)
21 april=Hopptävling (!)
26 april=GHS (Göteborg Horse Show)

Länktar SJUKT mycket till alla saker som ska hända under april månad! :D

Ska göra rent hos marsivinet också nu... Tråkigt... Och dääääääääääääääääääääääääääär släpper klistret....

Skola imorgon= SKIT! Orkar inte med skolan nu alltså, trycker ner mig så jäkla mycket säger jag bara!!! Jag blir på dåligt humör, orkara inget mer efter skolan och så MÅSTE man sätta sig och göra läxor och sen har man fel på nästan varenda uppgift!! Inte så konstigt eller!?? Kanske minsta antalet skoltimmar eller!!?? Haha! Tror nog dom flesta tycker samma sak som jag ;)

Ikväll ska jag nog piffa till något gott :) =toast. Jag ska städa mitt rum lite också. Mindre roligt där ja..
 
Jag ska rensa mina inlägg med att kategorisera dem :)
 
Detta blev inget DUNDERINLÄGG men detta får duga då jag inte har någon blogglust alls!!
 
Kram på er!
Ser nu att jag har mascara i ögat ;P
 

0 Kommentera :D"Dunderinlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0