Zebra Print Pointer 2

(!)

Fy, började nästan gåta när You (ek) vann!!!! Så pinsamt i finalen nu alltså ;(
Men jaja... That´s the life..
 
Red Udina i paddocken idag. I skritt och trav. Mina ridbyxor var helt underbara, jag behövde inte "rida in i dom" eller vad man ska säga, rekomenderas STORT! Fin passform :) Men tillbaka till ridningen!!
Jag började med att göra lite sidvärtsrörelser. Det gick över mina förväntnignar faktiskt ^^ Det kanske blev 2-3 steg åt varje håll men det duger gott och väl :) Sen travade jag lite. Jag övade mig på att sitta ner i traven, stå upp i traven, sitta ner 3 steg stå upp 4 osv. Jag är nöjd och Udina tror jag också är ganska nöjd^^
 
Fritte fick stå idag. Hann inte riktigt men sen insåg jag att jag har ridit han ganska bra nu, så det får va idag men imorgon kör vi :)
 
Så ja.. Ska släppa ut pållarna imorgon kl 7.30... Tur att vi har studiedagar nu :)
 
Ska åka till stan imorgon också och köpa hårfärg och prova andra stövelstl på Hööks :)
 
Så, godnatt på er nu! :)
 
Bild från idag:
Ridoutfit
Trevigt att komma hem från Ikea!! Not..
Jag påväg hem från Ikea.
 
Ja, som sagt, godnatt!

0 Kommentera :D"(!)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0