Zebra Print Pointer 2

Godmorgon!

Idag ska jag inte göra NÅGOT.. Skönt.. <3 
 
Igår red jag ju Blökk med mamma :) Först skrittade vi ca 20 min. Sen travade vi lite skogen. Sen kom vi ttil en grusväg, den var lång och plan. Vi tänkte att vi skulle ta en trav, men nehä, sa Blökk. Här ska inget travas!!
Så ja, hon KUTA iväg i galopp och bockade (glädje) Sen så väntade jag på mamma när jag hade fått stopp. Sen tog vi en lugn och fin galopp ^^ Den var sååå härlig. Sen kom vi längre fram till en annan grusväg.
Då tog jag en galopp. Fast hon töltade in i galoppen! Haha! Fina ponny <3<3 
Detta blev en tur på dryga timman kanske?? Blökk blev lite sådär halvsvettig. Men det torkade snabbt.
 
Rolig tur var det iaf!! :D
 
Sen var kl kvart i fyra och i skulle åka kvart i fem. Och jag hade inte hunnit göra något med lilla skrutten. Så i ca 3 min longerade jag han ;) Skritt och trav :) Sen fort... NEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!! Jag glömde och ge han en godis!!!! Okej, detta blir ett intressant ridpass idag.. ;)
 
Jaja, sen gick vi på bio-Oz. Nellie i våran klass var också där och såg den :) Jag tyckte att dn var ganska dålig faktiskt....... Långtråkig slutet... :( Men visst, det finns sämre filmer kan jag säga!
 
Så ja...
 
Tycker ni att jag ska ha typ, veckans blogg, veckans outfit, veckans failbild eller något liknande?? :) Kommentera isf eller skiv på min sid på FB :)
 
Kram!
Jag inan vi ska åka till bion :)
Yeah, premiär för Converse :)
Blökkis ::)
Pluto i nystädad bur! (ÄNTLIGEN)
VÄRLDENS BÄSTA!

0 Kommentera :D"Godmorgon!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0