Zebra Print Pointer 2

Godmorgon

Nyss släppte jag ut hästarna.. Men innan jag gic ut ser jag Fritte gå i hagen!!?? Så jag frågar mamma:
- Mamma?? har du redan släppt ut Hästarna?

Mamma:
- Neeeee...
 
Så ingen hade släppt ut dom då.. Sen kom mamma på: jo, jag kanske inte släppte in dom igår?
 
Hahaha!! Precis så var det! :P Så inatt fick hästarna gå på lösdrift :) Fritte blev nog glad där ;) Ja, dom har ett slags tak och en nästan som en utebox som dom kan gå under/in i.
 
Så, men nu slipper vi mocka och göra iordning i stallet ;) Men, jag ska ända vara ute i stallett och fixa, detta sa fixas:
  • Sortera borstar, ta bort hår, göra rent dom och göra rent ryktlådan.

Ja, det var allt :) Kanske byter schabrak och putsar lite och så också :) 
 
PS, Jag har lagt ut en film på vårat hus, vill ni se den? Jag ska filma idag på stallet också!!
 
Kram på er, ses sen! :)
Mamma och Udina <3
 

0 Kommentera :D"Godmorgon"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0