Zebra Print Pointer 2

Ja, hej igen!

Har ätit någon slags kycklinggryta med ris. Jättegott var det verkligen! Vi kollade på Breaking Dawn part 2 också jäkligt bra film vettni!! :P Någon mer som sett den?? :)
 
Alltså oftast när jag skriver ett inlägg har jag samtigit uppe ca 254 fönster och kollar bloggar osv. Sen kanske det är mat och då tänker jag mig inte för och stänger ner dataskärmen och vips så är allt borta. Så kort sagt, det tar ca 2-3 timmar för mig att skriva klart ett inlägg :P Men nu har jag inte uppe några andra fönster, snackar bara med Amanda på Skype :)
 
Men iaf så börjar Amanda (min syster)... (Amaki) bli sjuk.. Det var ju roligt!! Not...
Men hoppas att hon är lite mer ja, vad ska man säga? Aaa, friskare imorgon för vi ska ju till Ikea :D Det var längesedan jag var där. Men nu blir det av! :D
 
Idag ska jag lägga mig ganska så tidigt, dels för att släppa ut hästarna kl 7.30 imorgon och för att vara på Ikea så tidigt som möjligt :)
Ska göra en typ en liten film när jag gör iordning mig imorgon!! Vet inte ifall jag ska lägga ut den på bloggen direkt innan jag åker eller om jag redigerar den eller om jag väljer att lägga ut den på Youtube. Vi får se, men håll utkik på bloggen och på Youtube då :) Min kanal (om ni vill prem... vad heter det?? preminurera?? Aaa, ni fattar :P) Så heter jag Evelyn Kihl. Så om ni bara premuninerar ( :P ) så missar ni ingen av mina videos, jag lägger inte ut dom på Video Fy me faktiskt.. Youtube är bättre ;) (tycker jag)

 
Men iaf... Nu tog det stopp i mina tankar.. Tyvärr... Jo, men läste att Tokarp har fått 2 nya gullepluttar! <3 Ska bli kul och höra lite information om dem :) Tror att det är shettisar :) 
 
Ja, eftersom att jag har slut på ideer får detta inlägget suta like this: GOODBYE EVERYBODY!
 
Usch och Fy!! :(
 
 
 

0 Kommentera :D"Ja, hej igen!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0