Zebra Print Pointer 2

Live uppdatering :-)

Hejsan, vad gör du??
 
Haha! nu sitter jag vid en macbook ;-) ASBRA!!!
Nä men.. Har inget annat att göra så varför inte blogga?? 
 
Blökk ska ridas snart! .... Hoppas jag .. Men, får se om jag hinner.. :/ Ska ju på läger från torsdag till söndag nu i veckan också. Sen imorgon är det dressyrtävling och sen på måndagen är det löshoppning :-) 
 
Mycket Tokarp för mig nu dom kommande dagarna, först imorgon är det ju dressyrtävling, på måndag är det löshoppning och sen torsdag - söndag är det läger då som sagt.
 
Det känns som om jag skriver samma sak hela tiden ;-)
 
Vi ska hämta upp Ammy sen och då ska hon sova över ju SOM SAGT ;-)
 
Fick en ide!! Ska jag testa att skriva ett litet kort inlägg på Engelska någon gång, kommentera gärna om vad ni tycker ;-) SEn om ni är osäkra på vad det betyder så kan jag skriva typ några rader ner om vad det är jag skrivit, alltså först ett vanligt inlägg på Engelska sen lite längre ner, samma inlägg fast på Svenska :-)
 
Ska snart käka efterrätt :-) Käkade påskmat för en stund sen, det var supergott! 
 
Hmmm, vad ska jag skriva.. Det är första gången jag sitter vid en mac... Nä det är det inte, satt vid Photoshop hos den som jag är nu hos, alltså han har 2 ipad mini, 2 macbook, och aaa, ALLT!! :-D
 
Kram på er, ska käka efterrätt nu, bye!
Jag för en stund sen :-) Mina ögon står att alla håll nu ser jag ;-)

1 Kommentera :D"Live uppdatering :-)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack, din med! :)
Evelyn

2013-03-31 || 14:35:39
URL: http://leavanny.blogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0