Zebra Print Pointer 2

Okej, CHECKLISTA TILL DRESSYRTÄVLINGEN!!

Mamma och jag snackade om vad jag sa tänka, förbättra osv hela vägen från Tokarp och hem (ca 30 min)
Så det har jag klart för mig ;-)
MEN, packlista ;-P
  • Putsade stövlar
  • Stallskor (har på mig)
  • Jacka (har på mig)
  • Kavaj
  • Vita ridbyxor, har på mig under mina mjukisar då ;-)
  • Startlista
  • Mobil (klocka bla)
Sen finns det massa saker tlli som jag har med mig som är vad ska man säga, självklart (hjälm,handskar (vita) osv.
 
Detta blev inte så bra för jag MÅSTE göra en läxa, alltså seriöst, kunna en berätelse tills imorgon.. Jobba på, jobba på, så ingen mer bloggning.. :-(
Min outfit idag i skolan :-)
 
Tävling snart?? Tips??

0 Kommentera :D"Okej, CHECKLISTA TILL DRESSYRTÄVLINGEN!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0