Zebra Print Pointer 2

Ridlektion!!

Idag hade vi bommar/hoppning. 
Såhär stod det:
 
17.20 Bommar/Hoppning
Julia-Hamlet
Elina-Tiara
Johanna-Shotten
Evelyn-Pyro
Elin-Tera
Ida-DeSoto
Sofia-Denenda
 
Vi red detta:
Grön-Trav   Lila-Galopp
 
Idag red jag ju som sagt Pyro :)
Det kändes inte så bra när jag värmde upp då han var seg och tjurig.. -.- Men sen när vi började hoppa piggnade han till bra! Jag kände att han lyssnade otroligt mycket bättre :D Det kändes SUPER hela lektionen efter att vi kommit igång så att säga :) Idag var det jätteroligt och jag var nöjd och Pyro var nöjd :P
 
Har förövrigt anmält mig till hopptävlingen: 
 
Önskehäst:                                 Klass:             Höjd:
DeSoto, Denenda och Pyro        CR och LD      50 cm

Så detta ser jag fram emot :)
 
Sen imorgon ska jag rida 2 hästar som jag vet. Fritte och Blökk :) Utvärdering sen imorgon efter passen :D Vet att jag ska ut med Blökk, men Fritte vet jag inte än.. Förslag?? :) Förra gången red jag dressyr på gräsmattan och gången före det red jag ut. Tänk på att inte ge allt för krävande övningar bara i och med att jag har gammal häst :) Men annars om ni kan någon bra övning så skirv gärna ner den i kommentarsfältet :)
Den som först kommer på någon övning som ag fasnar för och gör får en länk eller om ni har iinsta eller FB skriv ner det i kommentarsfältet så länkar jag er där :) OBS! Bara en sak. Tex, insta.
 
Men nu måste jag kolla film med amaki, lovade det när jag borstade tänderna, alltså för snart 1 h sen.. Aaa, nu tjatar hon hål i skallen på mig... ;P
 
Kram på er sålänge! :)
 
 
 

0 Kommentera :D"Ridlektion!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0