Zebra Print Pointer 2

Ridning idag med mamma!

Hej!
 
 
Kom nyss in då jag varit ute och ridit med mamma :) Vi red en runda som vi kallar för "skräprundan" Vi kallar den så för att det lade mycket skräp i en hög där innan så därför kallar vi den för det.
Men i vilket fall så skrittade vi, travade vi och galopperade vi. Blökk var jätteduktig. Hon var lite för "på" i galoppen bara men annrs gick det fint, fint :) Udina skötte sig och exemplariskt :) Det är sååå sjönt att ingen av dem är taskiga mot någon. Och stackars lilla Fritte gnäggade så himla mycket, stackarn.. Sen gick vi förbi han (Fritte) så Blökk och fritte fick hälsa :) Dom var jättesöta verkligen ^^
Efter jag har ridit borstade jag henne och gav henne äpplen. Sen kom Rosmarie ut och frågade hur det gick och jag svarade självklart: Jättebra. 
Efter sa hon att jag kanske kan rida Dotla till våren :) Så då har jag.. Får se nu.. Blökk, Dotla, Fritte, Tokarp och ibland Udina så, 5 hästar att rida!! Gud vad roligt :D Haha, men nu måste jag hinna med min EGEN häst först och främst.. Och min ridskola såklart :) Och Blökk :) Och Udina. :P Och ja.. Dotla ;P
 
Så det blir mycket häst för min del.. Ja, jag får inte glömma kompisar och skolan också ;) Men det är nog ingen fara om jag skippar sömnen ;P
 
Nää, men men. Jag ska skriva ett dunderinlägg snart :D Alltså ett lååångt inlägg här på bloggis snart så håll utkik!
 
Bild från idag:
Fina Blökkis, ser att sadeln kanat bak en aning :S
 
Kram!

0 Kommentera :D"Ridning idag med mamma!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0