Zebra Print Pointer 2

Ridning idag på mitt <3 :) + lite annat!

Hej!

Idag red jag ut på mitt <3. Jag red mest på grusväg, men också på vägen.
Jag fick 3 härliga galopper :) Dom 2 första var härliga men den allra sista var BÄST!!
Jag tyckte att han var lite tittig, en han var pigg! Jag skulle trav för första gången och han gick iväg som en kanonkula :) Min lilla prins ;) Liten tur där att jag satt kvar där :P
 
Sen igår hade vi sista HPV-Sprutan.. Den gjorde mycket ondare än dom andra!!! ;( Men iaf tyckte dom att min tröja var snygg och gissa vem jag hade på tröjan? ;P
 
Imorgon ska vi ha hemkunskap!!! :) Ska bli askul!! Ska bjuda på glass sen också :D Gissa varför? ;) Jo, jag fyller 12 år!! :D
 
Hejdå på er.. Oj va tiden klockan sprang iväg då!! GODNATT menar jag :)
 
 
 
 

0 Kommentera :D"Ridning idag på mitt <3 :) + lite annat!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0