Zebra Print Pointer 2

Ridpass

Idag red jag Fritte på volt :) Alltså, jag red på en ca 20 m i diametersvolt hela tiden på en äng. Jag red i alla gångarter. Han sladdar ut lite i galoppen märkte jag :( Men sen så skulle jag ta en galopp som ett fint avslut och då ville han inte vara med. Han stack åt sidan och jag hade inte spänt sadelgjorden ordentligt så jag tror att ni kan gissa er till vad som hände ;) Precis, sadeln åkte på sniskan, vilket ledde till att jag ramlade av! Klantigt!! Men jag är nöjd iaf :D
 
Han har fått sin stelkrampssputa också, viket är ju bra! :D
 
Ja, kram på er!!

0 Kommentera :D"Ridpass"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0